How to Research Trends

How to Research Trends

Move Beyond Trendwatching to Kickstart Innovation

Understanding trends, the emerging values and needs of groups in society provides you with a foundation to innovate and create change. This book gives you a candid and unbiased overview of the trend research process. lt brings a structured, research-based approach to the table instead of a crystal ball.

'How to Research Trends' is practical, hands-on and offers multiple perspectives on researching trends for professionals and trend students around the globe. lt shows you that researching trends is a skill that combines the intuitive and the analytical.
This book is written for everyone interested in human-centred innovation and for everyone interested in learning more about trend research. Trend research includes so much more than just hypes, styles and the latest gadgets. It studies change and provides an analysis of emerging shifts in people's needs and wants. These trend insights are essential during any innovation process as a foundation to create future proof concepts that improve people's quality of life.

Based on a 3 step method, you will learn in a hands-on way to scan your environment for signs of change, analyse your trend spots and apply your trend insights to kick start innovation. This book synthesises existing theories, concepts and ideas on trend research. The interviews with experts and students will guide you on your trend journey. This will help you to innovate and create change in the short and long term and execute your own trend research.

€ 29,99

Waarom bestellen bij Scheltema?

Vanaf €15,- aan nieuwe Nederlandstalige boeken gratis verzending.

Gratis retourneren.

Boektype Verkrijgbaar in extra informatie Voorraad Prijs Levertijd Uw bestelling
Nieuw Webshop € 29,99

Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL

Nieuw Winkel € 29,99

Voor 16:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Bestel de mooiste boeken, gewoon thuis. #ikleesthuis

ISBN
9789063694333
Uitgever
BIS Publishers BV
Druk vanaf
1e
Verschenen
24-04-2017
Taal
Engels
Bladzijden
192 pp.
Bindwijze
Paperback
Rubriek
Marketing en reclame

Bij een bestelling kunt u online direct afrekenen. U kunt betalen met iDeal, Master Card, Visa, American Express, Paypal, Mister Cash en de Digitale Boekenbon. Vanzelfsprekend worden deze gegevens ook over een beveiligde (SSL) verbinding verstuurd waarmee uw veiligheid is gegarandeerd.

Verzendkosten en levertijden

Alle nieuwe, Nederlandstalige boeken boven de € 15 verzenden wij gratis, daaronder betaalt u € 1,95.  Bij tweedehands, ramsj en anderstalige boeken betaalt u € 1,95 + € 0,95 per besteld boek. Voor verzending naar België wordt € 1,95 + € 1,95 per boek gerekend. Bij verzending naar Duitsland rekenen wij € 20 per bestelling. Naar overige landen verzenden wij niet.


Over het algemeen worden nieuwe Nederlandstalige boeken die u voor 23.00 bestelt, de volgende dag thuisbezorgd. Tweedehands boeken en ramsj worden op werkdagen dagelijks verzonden. Als u de bestelling vóór 15.00 uur plaatst, heeft u de boeken meestal de volgende dag in huis.

Reserveren

Nieuwe, tweedehands boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering direct online betalen of u betaalt bij het afhalen van uw reservering in de winkel. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'.

Loading...

.
pro-mbooks1 : scheltema