TopService voor veeleisende klanten

TopService voor veeleisende klanten

De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen? Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening. Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat hun rechten zijn en maken hier nadrukkelijk gebruik van. Deze klanten een geweldige ervaring bieden, is topsport. Het zijn de medewerkers die het verschil kunnen maken! Websites, formulieren, chatbots, klantruimten, procedures en leidinggevenden hebben dit vermogen veel minder. U bent degene die een persoonlijke touch aan een gesprek kan toevoegen en de klant een bijzonder gevoel kan geven. Hoe u ’s ochtends uw bed uitkomt, waarom u naar uw werk komt, de passie die u voor uw werk en organisatie uitstraalt, het plezier dat u heeft in klanten uitzonderlijk helpen: dat is wat klanten zien, voelen en horen. Op basis van onze ervaring hebben we zes praktische principes uitgewerkt voor het werken met veeleisende klanten. We hopen dat het u inspiratie geeft om nog beter in deze sport te worden. Jean-Pierre Thomassen ondersteunt als organisatieadviseur organisaties bij de omslag naar een klant- en servicegerichte focus, is voorzitter van de Stichting Service Excellence en (co)auteur van vijftien klantgerelateerde boeken zoals Waardering door klanten, De Customer Delight Strategie, Service Excellence en Excelleren in Service (2019). Daarnaast is hij als docent verbonden aan verschillende opleidingsinstituten. Dennis Opstal is werktuigbouwkundig engineer en sinds 1995 werkzaam in de automotive industrie. Hij startte bij een Italiaanse motorfietsfabrikant en is nu Senior Manager After Sales Europe voor een exclusief automerk. Dennis heeft een passie voor excellente klantbeleving als factor waarmee organisaties werkelijk het onderscheid kunnen maken.

€ 23,50

Waarom bestellen bij Scheltema?

Vanaf €15,- aan nieuwe Nederlandstalige boeken gratis verzending.

Gratis retourneren.

Boektype Verkrijgbaar in extra informatie Voorraad Prijs Levertijd Uw bestelling
Nieuw Winkel Rokin € 23,50

We streven naar voor 23:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL

Vandaag besteld, vandaag in huis.

U betaalt hiervoor geen extra kosten, maar het standaard verzendtarief

Reserveren en ophalen op het Rokin.

Nieuw Externe leverancier € 23,50

We streven naar voor 23:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL

ISBN
9789024443932
Uitgever
Boom
Druk vanaf
1e
Verschenen
15-09-2021
Taal
Nederlands
Bladzijden
160 pp.
Bindwijze
Paperback
Rubriek
Management algemeen

Bij een bestelling kunt u online direct afrekenen. U kunt betalen met iDeal, Master Card, Visa, American Express, Paypal, Mister Cash en de Digitale Boekenbon. Vanzelfsprekend worden deze gegevens ook over een beveiligde (SSL) verbinding verstuurd waarmee uw veiligheid is gegarandeerd.

Verzendkosten en levertijden

Alle nieuwe, Nederlandstalige boeken boven de € 15 verzenden wij gratis, daaronder betaalt u € 1,95.  Bij tweedehands, ramsj en anderstalige boeken betaalt u € 1,95 + € 0,95 per besteld boek. Voor verzending naar België wordt € 1,95 + € 1,95 per boek gerekend. Bij verzending naar Duitsland rekenen wij € 20 per bestelling. Naar overige landen verzenden wij niet.


Over het algemeen worden nieuwe Nederlandstalige boeken die u voor 23.00 bestelt, de volgende dag thuisbezorgd. Tweedehands boeken en ramsj worden op werkdagen dagelijks verzonden. Als u de bestelling vóór 15.00 uur plaatst, heeft u de boeken meestal de volgende dag in huis.

Let op: vanwege grote drukte bij PostNL kan de levertijd momenteel helaas langer zijn dan u van ons gewend bent.

Reserveren

Nieuwe, tweedehands boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering direct online betalen of u betaalt bij het afhalen van uw reservering in de winkel. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'.

Loading...

.
pro-mbooks1 : scheltema