150 years of Heineken

150 years of Heineken

brewery, brand and family

150 years of Heineken: Brewery, brand, and family describes the impressive national and international expansion of the brewing company acquired by Gerard Heineken in 1864. What is the secret of success? Exploring the themes of innovation, internationalization, competition and cooperation, marketing, human capital, and corporate governance, the authors present and analyse the history of the company. From the very start, the brewery recognized the importance of innovation. At the same time, Gerard Heineken, his fellow board members, and their successors were constantly on the lookout for growth opportunities. As early as the 1930s, they started expanding into Asia, Africa, and America. While they competed with other businesses, cooperation was also an important instrument. Thanks to a consistent marketing and advertising strategy, Heineken became a global brand with a distinctive 'green' identity. Alfred Heineken protected this brand and ensured a continuing role for the Heineken family. Yet because of the strict financial limits that he imposed, the company was at risk of falling behind its competitors in the 1990s. Through four major acquisitions in the 21st century, Heineken re-emerged as the world's third largest brewing company, while maintaining its close ties with its founding family.

Waarom bestellen bij Scheltema?

Vanaf €15,- aan nieuwe Nederlandstalige boeken gratis verzending.

Gratis retourneren.

Boektype Verkrijgbaar in extra informatie Voorraad Prijs Levertijd Uw bestelling
Nieuw Webshop € 59,90

Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL

Tweedehands
Goed
Winkel € 20,00

Door de coronacrisis is het zeer druk. De kans is groot dat de bezorging van je bestelling of reactie van onze klantenservice langer duurt, excuses. We streven naar voor 16:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Vandaag besteld, vandaag in huis.

Gratis binnen de ring van Amsterdam.

Reserveren en ophalen op het Rokin.

ISBN
9789089534293
Uitgever
Boom uitgevers Amsterdam
Druk vanaf
1e
Verschenen
22-08-2014
Taal
Engels
Bladzijden
606 pp.
Bindwijze
Paperback
Rubriek
Geschiedenis algemeen

Bij een bestelling kunt u online direct afrekenen. U kunt betalen met iDeal, Master Card, Visa, American Express, Paypal, Mister Cash en de Digitale Boekenbon. Vanzelfsprekend worden deze gegevens ook over een beveiligde (SSL) verbinding verstuurd waarmee uw veiligheid is gegarandeerd.

Verzendkosten en levertijden

Alle nieuwe, Nederlandstalige boeken boven de € 15 verzenden wij gratis, daaronder betaalt u € 1,95.  Bij tweedehands, ramsj en anderstalige boeken betaalt u € 1,95 + € 0,95 per besteld boek. Voor verzending naar België wordt € 1,95 + € 1,95 per boek gerekend. Bij verzending naar Duitsland rekenen wij € 20 per bestelling. Naar overige landen verzenden wij niet.


Over het algemeen worden nieuwe Nederlandstalige boeken die u voor 23.00 bestelt, de volgende dag thuisbezorgd. Tweedehands boeken en ramsj worden op werkdagen dagelijks verzonden. Als u de bestelling vóór 15.00 uur plaatst, heeft u de boeken meestal de volgende dag in huis.

Reserveren

Nieuwe, tweedehands boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering direct online betalen of u betaalt bij het afhalen van uw reservering in de winkel. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'.

Loading...

.
pro-mbooks1 : scheltema