The Ultimate Online Customer Service Guide

The Ultimate Online Customer Service Guide

How to Connect with your Customers to Sell More!

Create the online service that wins customers and keeps their loyalty

Whether you create an online business from scratch or make online customer outreach a part of your already established business, you are opening your virtual doors to hundreds of millions of potential customers. The possibilities for your business growth may seem limitless. And they can be-but only if you instill in your business the model and mission of customer service that has built successful businesses for centuries.

Through personal experience in building her first online business on eBay, and her contacts with hundreds of businesses around the world, Marsha Collier has learned firsthand that good customer service can launch a small business into the stratosphere-while bad customer service can break the biggest conglomerate. With humor, fascinating research, and sensible advice, The Ultimate Online Customer Service Guide will demonstrate how any business can maximize its local or international customer outreach and even tailor its growth to meet both short-term and long-term goals. Collier explains:

  • The choices available for online communication and how to use them to create a customized outreach program
  • Methods to integrate healthy customer service habits into your approach-and your employees' approach.
  • Ways to zero in on the online forums and communities that are a part of your customers' lives-and become a vital player in those areas
  • The implications that good, bad, or indifferent customer service have on your online reputation-and how far that reputation can travel

With fascinating examples of companies that have succeeded or failed in online customer service, as well as case studies of innovative customer outreach strategies, The Ultimate Online Customer Service Guide brings the winning strategies to life that can put any company on the road to greater growth and long-term success.

€ 27,95

Waarom bestellen bij Scheltema

Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis.

Sinds 1853 de mooiste boekhandel van Nederland!

Boektype Verkrijgbaar in extra informatie Voorraad Prijs Levertijd Uw bestelling
Nieuw Webshop € 27,95

Afwijkende levertijd: 5 werkdagen.

ISBN
9780470637708
Uitgever
John Wiley and Sons Ltd
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2011
Taal
Engels
Bladzijden
252 pp.
Bindwijze
Gekartonneerd
Rubriek
Literatuur

Bij een bestelling kunt u online direct afrekenen. U kunt betalen met iDeal, Master Card, Visa, American Express, Paypal, Mister Cash en de Digitale Boekenbon. Vanzelfsprekend worden deze gegevens ook over een beveiligde (SSL) verbinding verstuurd waarmee uw veiligheid is gegarandeerd.

Verzendkosten en levertijden

Alle nieuwe, Nederlandstalige boeken boven de € 15 verzenden wij gratis, daaronder betaalt u € 1,95.  Bij tweedehands, ramsj en anderstalige boeken betaalt u € 1,95 + € 0,95 per besteld boek. Voor verzending naar België wordt € 1,95 + € 1,95 per boek gerekend. Bij verzending naar Duitsland rekenen wij € 20 per bestelling. Naar overige landen verzenden wij niet.


Over het algemeen worden nieuwe Nederlandstalige boeken die u voor 23.00 bestelt, de volgende dag thuisbezorgd. Tweedehands boeken en ramsj worden op werkdagen dagelijks verzonden. Als u de bestelling vóór 15.00 uur plaatst, heeft u de boeken meestal de volgende dag in huis.

Reserveren

Nieuwe, tweedehands boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering direct online betalen of u betaalt bij het afhalen van uw reservering in de winkel. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'.

Loading...

.
pro-mbooks1 : scheltema