Fundamentals of Mobile Marketing

Fundamentals of Mobile Marketing

Theories and practices

The convergence of the Internet and mobile telephony in the late 1990s produced a revolutionary business management tool: mobile marketing. This book offers coverage of mobile marketing from a theoretical and practical perspective, arguing that pragmatic mobile marketing tools need to be understood in terms of why so that theories can be advanced.

€ 39,95

Waarom bestellen bij Scheltema?

Vanaf €17,50 aan nieuwe Nederlandstalige boeken gratis verzending.

Gratis retourneren.

Boektype Verkrijgbaar in extra informatie Voorraad Prijs Levertijd Uw bestelling
Nieuw Externe leverancier € 39,95

Afwijkende levertijd: 23 werkdagen.

ISBN
9781433115615
Uitgever
Peter Lang Publishing Inc
Druk vanaf
1e
Verschenen
01-01-2012
Taal
Engels
Bladzijden
185 pp.
Bindwijze
Paperback
Rubriek
Taalkunde

Bij een bestelling kunt u online direct afrekenen. U kunt betalen met iDeal, Master Card, Visa, American Express, Paypal, Mister Cash en de Digitale Boekenbon. Vanzelfsprekend worden deze gegevens ook over een beveiligde (SSL) verbinding verstuurd waarmee uw veiligheid is gegarandeerd.

Verzendkosten en levertijden

Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 17,50. 

Bij bestellingen onder de € 17,50 bedragen de verzendkosten €2,95.

Voor verzending naar België wordt € 2,95 gerekend. De verzenkosten van tweedehands boeken bedragen € 2,95.

Bij verzending naar Duitsland rekenen wij € 20 per bestelling. Naar overige landen verzenden wij niet.

Let op: vanwege grote drukte bij PostNL kan de levertijd momenteel helaas langer zijn dan u van ons gewend bent.

Reserveren

Nieuwe, tweedehands boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering direct online betalen of u betaalt bij het afhalen van uw reservering in de winkel. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'.

Loading...

.
pro-mbooks1 : scheltema