Handboek Engaging Content

Handboek Engaging Content

De grootste uitdaging voor professionals die met contentmarketing aan de slag gaan, is het maken van aantrekkelijke 'engaging' content. Dit blijkt uit onderzoek van het Content Marketing Institute en MarketingProfs.
Veel contentmarketing werkt niet, omdat het simpelweg geen reactie los maakt. Het studie- en managementboek Engaging Content - contentmarketing met WOW-effect! behandelt de aansturing, curatie en creatie van effectieve content. Het Handboek ontrafelt belangrijke aspecten van content engagement en geeft antwoord op vragen als: Hoe betrek je een community met content? Hoe stop je emotie in content? Welke toegepaste psychologie zorgt voor een WOW-effect? Engaging Content is een boek dat is voorzien van een doordachte opbouw en veel voorbeelden. Het biedt honderden digitale bijlagen en doet handreikingen voor het maken van een contentplan.

Deze tweede editie is geactualiseerd en bevat ruim 30 pagina's extra content. Bovendien maken de opdrachten in ieder hoofdstuk het tot een up-to-date studieboek. Het voorwoord is verzorgd door docent, auteur en onderzoeker René Boonstra. Experts Mischa Coster (mediapsycholoog en oprichter Grey Matters), Jaap van Zessen (consultant, analist en dataonderzoeker bij Buzzcapture), Rob Oostdam (consultant MC-Advisory), social media specialist Herman Couwenbergh en contentmarketeer Christian Slagter hebben bijdragen met WOW-effect geleverd.

€ 25,99

Waarom bestellen bij Scheltema

Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis.

Sinds 1853 de mooiste boekhandel van Nederland!

Boektype Verkrijgbaar in extra informatie Voorraad Prijs Levertijd Uw bestelling
Nieuw Webshop € 25,99

Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis.

Gratis thuisbezorgd

Nieuw Winkel € 25,99

Voor 16:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Gratis thuisbezorgd

Vandaag besteld, vandaag in huis.

Gratis, binnen de ring van Amsterdam

Reserveren en ophalen op het Rokin.

ISBN
9789059409248
Uitgever
Van Duuren Informatica
Druk vanaf
1e
Verschenen
20-04-2016
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Rubriek
Marketing en reclame

Bij een bestelling kunt u online direct afrekenen. U kunt betalen met iDeal, Master Card, Visa, American Express, Paypal, Mister Cash en de Digitale Boekenbon. Vanzelfsprekend worden deze gegevens ook over een beveiligde (SSL) verbinding verstuurd waarmee uw veiligheid is gegarandeerd.

Verzendkosten en levertijden

Nieuwe Nederlandstalige boeken worden gratis verzonden. Voor tweedehands, ramsj en anderstalige boeken betaalt u € 1,95 + € 0,95 per boek. Er wordt € 1,- extra per boek gerekend bij verzending naar België.

Over het algemeen worden nieuwe Nederlandstalige boeken die u voor 23.00 bestelt, de volgende dag thuisbezorgd. Tweedehands boeken en ramsj worden op werkdagen dagelijks verzonden. Als u de bestelling vóór 15.00 uur plaatst, heeft u de boeken meestal de volgende dag in huis.

Reserveren

Nieuwe, tweedehands boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering direct online betalen of u betaalt bij het afhalen van uw reservering in de winkel. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'.

Loading...

.
MINDBUSZEUS2 : scheltema