De Klant Energieke Organisatie

De Klant Energieke Organisatie

Hoe klanten jouw organisatie positief kunnen laden

Hoe weet je of je vandaag de juiste beslissingen neemt voor morgen? Met losse projecten en initiatieven proberen organisaties zich te verbeteren om zo de verandersnelheid van de klantbehoefte bij te houden. Ze stoppen er veel tijd en energie in maar toch laten verbeteringen vaak lang op zich wachten. De vraag is hoe dit komt. Veel energie gaat verloren door het gebrek aan samenhang in de organisatie én omdat een belangrijke energiebron vrijwel onbenut blijft: klant-energie. Organisaties die in staat zijn deze energie te laten stromen, noem je Klant Energieke Organisaties. Dit zijn organisaties die energie uit klantfeedback weten te winnen en hiermee medewerkers inspireren, meer tevreden klanten genereren en toekomstbestendig ondernemen.



Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Een stroomschema maakt in één oogopslag duidelijk waar de knelpunten zitten en energie weglekt. Het gaat er dan om aan de juiste knoppen te draaien en de energie volop te laten stromen.



Met medewerking van Egbert Jan van Bel, bestsellerauteur van o.a. Kloteklanten.



'Dit boek geeft energie! Door vanuit een nieuw en toegankelijk perspectief naar de klant te kijken, begrijpt iedereen waarom de klant een duurzame bron van energie is waarop iedere organisatie zou moeten draaien. Heel inspirerend!'



Sjoerd Laarberg, CEO Allianz Netherlands



'Het klant-energiemodel helpt je om klantfeedback op de juiste manier te vangen en te gebruiken om elke dag een beetje beter te worden. Zo wordt die feedback de brandstof voor een klantgerichte organisatie.'



Sydney Brouwer, auteur Klantgericht Leiderschap



'Klantgericht ondernemen wordt steeds complexer en uitdagender. Elke dag komen er nieuwe (digitale) mogelijkheden bij om de klant te servicen. Sonja laat je op pragmatische wijze zien hoe je die uitdaging het beste oppakt en wat dat jouw organisatie kan brengen.' Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School



Trefwoorden: Beslissen organisatie energie klanten ondernemen Sonja Stalfoort handleiding

€ 34,99

Waarom bestellen bij Scheltema?

Vanaf €15,- aan nieuwe Nederlandstalige boeken gratis verzending.

Gratis retourneren.

Boektype Verkrijgbaar in extra informatie Voorraad Prijs Levertijd Uw bestelling
Nieuw Webshop € 34,99

Op werkdagen voor 21:00 besteld, morgen in huis.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL

Nieuw Winkel € 34,99

Voor 16:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL

Bestel de mooiste boeken, gewoon thuis. #ikleesthuis

ISBN
9789089654892
Uitgever
Van Duuren Management
Druk vanaf
1e
Verschenen
04-02-2020
Taal
Nederlands
Bladzijden
320 pp.
Bindwijze
Paperback
Rubriek
Management algemeen

Bij een bestelling kunt u online direct afrekenen. U kunt betalen met iDeal, Master Card, Visa, American Express, Paypal, Mister Cash en de Digitale Boekenbon. Vanzelfsprekend worden deze gegevens ook over een beveiligde (SSL) verbinding verstuurd waarmee uw veiligheid is gegarandeerd.

Verzendkosten en levertijden

Alle nieuwe, Nederlandstalige boeken boven de € 15 verzenden wij gratis, daaronder betaalt u € 1,95.  Bij tweedehands, ramsj en anderstalige boeken betaalt u € 1,95 + € 0,95 per besteld boek. Voor verzending naar België wordt € 1,95 + € 1,95 per boek gerekend. Bij verzending naar Duitsland rekenen wij € 20 per bestelling. Naar overige landen verzenden wij niet.


Over het algemeen worden nieuwe Nederlandstalige boeken die u voor 23.00 bestelt, de volgende dag thuisbezorgd. Tweedehands boeken en ramsj worden op werkdagen dagelijks verzonden. Als u de bestelling vóór 15.00 uur plaatst, heeft u de boeken meestal de volgende dag in huis.

Reserveren

Nieuwe, tweedehands boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering direct online betalen of u betaalt bij het afhalen van uw reservering in de winkel. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'.

Loading...

.
pro-mbooks1 : scheltema