Spelenderwijs programmeren in Scratch

Spelenderwijs programmeren in Scratch

Leer programmeren door leuke spellen te maken

In de kleurrijke programmeertaal Scratch codeer je door blokken met code achter elkaar te zetten. Het wordt al door miljoenen beginnende programmeurs gebruikt. In dit boek worden via programmeren coole spellen gemaakt! Maak je klaar om asteroïden te vernietigen, te basketballen en vliegend fruit te snijden! Elk spel bevat eenvoudig te volgen instructies, vragen om het geleerde te herhalen en creatieve uitdagingen om het spel nog interessanter te maken, bijvoorbeeld door het toevoegen van levels of het misleiden van code. Zo wordt programmeren extra leuk! Want programmeren is niet saai, maak er gewoon een spel van!
Leer de volgende spellen maken: * Doolhofrenner: ontsnap uit het doolhof! * Basketbalspel: laat de speler springen en een basketbal werpen. * Brick Breaker: een namaak van het spel Breakout®, een klassiek spel waarin je stenen breekt. * Snaaaaaake: eet appels en ontwijk je eigen staart. * Fruithakker: een kloon van het spel Fruit Ninja®. * Asteroid Breaker: verpulver stenen uit de ruimte. * Platformer: een spel geïnspireerd op Super Mario Bros®.
De visuele programmeertaal Scratch is ontwikkeld op het Massachusetts Institute of Technology (MIT). MIT is al jaren toonaangevend in het ontwikkelen van educatieve leeromgevingen.
Geschikt voor: Windows 10 en Mac.

€ 22,99

Waarom bestellen bij Scheltema?

Vanaf €15,- aan nieuwe Nederlandstalige boeken gratis verzending.

Gratis retourneren.

Boektype Verkrijgbaar in extra informatie Voorraad Prijs Levertijd Uw bestelling
Nieuw Winkel € 22,99

Door de coronacrisis is het zeer druk. De kans is groot dat de bezorging van je bestelling of reactie van onze klantenservice langer duurt, excuses. We streven naar voor 16:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Uw bestelling wordt bezorgd door PostNL

Vandaag besteld, vandaag in huis.

Gratis binnen de ring van Amsterdam.

Reserveren en ophalen op het Rokin.

ISBN
9789059056848
Uitgever
Visual Steps B.V.
Druk vanaf
1e
Verschenen
26-04-2018
Taal
Nederlands
Bindwijze
Paperback
Rubriek
Programmeren

Bij een bestelling kunt u online direct afrekenen. U kunt betalen met iDeal, Master Card, Visa, American Express, Paypal, Mister Cash en de Digitale Boekenbon. Vanzelfsprekend worden deze gegevens ook over een beveiligde (SSL) verbinding verstuurd waarmee uw veiligheid is gegarandeerd.

Verzendkosten en levertijden

Alle nieuwe, Nederlandstalige boeken boven de € 15 verzenden wij gratis, daaronder betaalt u € 1,95.  Bij tweedehands, ramsj en anderstalige boeken betaalt u € 1,95 + € 0,95 per besteld boek. Voor verzending naar België wordt € 1,95 + € 1,95 per boek gerekend. Bij verzending naar Duitsland rekenen wij € 20 per bestelling. Naar overige landen verzenden wij niet.


Over het algemeen worden nieuwe Nederlandstalige boeken die u voor 23.00 bestelt, de volgende dag thuisbezorgd. Tweedehands boeken en ramsj worden op werkdagen dagelijks verzonden. Als u de bestelling vóór 15.00 uur plaatst, heeft u de boeken meestal de volgende dag in huis.

Reserveren

Nieuwe, tweedehands boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering direct online betalen of u betaalt bij het afhalen van uw reservering in de winkel. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'.

Loading...

.
pro-mbooks1 : scheltema